€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: R4A51VBREP
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 8
- Dostupnosť: 1000
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Ukraine | 1000 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
- Súvisiace produkty (5)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú len náklady na prácu na obnovu tela ventilu. Celkové náklady pozostávajú z 2 komponentov, práca + komponenty. Počas opráv sú solenoidy nevyhnutne kontrolované a v prípade potreby sú vymenené, opravované alebo sú inštalované štandardné plunžery v množstve 2-4 kusov, celkové náklady na opravu sú asi 420 USD
V tomto článku si povieme niečo o opravách telies ventilov obľúbených 4 a 5-stupňových prevodoviek Mitsubishi, konkrétne radu R4A51 / V4A51 a R5A51 / V5A51 , ktoré nájdeme na našom trhu hlavne na Mitsubishi Pajero, Pajero Sport a Pajero Wagon.
Názov prenosu sa dešifruje takto:
- Prvé písmeno je typ pohonu, plný (V) alebo zadný (R)
- Druhá číslica je počet prevodových stupňov
- 3 písmená a 2 čísla - označenie maximálneho povoleného krútiaceho momentu
R4A51 je teda 4-stupňová automatická prevodovka s pohonom zadných kolies patriaca do triedy Heavy-Duty - schopná pracovať v tandeme s motormi s objemom od 2 do 3,8 litra.
Práve opravu telesa ventilu R4A51 si ukážeme. Toto teleso ventilu bolo celkom dobre preštudované opravármi a sú známe všetky slabé miesta, menovite hlavný tlakový ventil, uzatvárací ventil meniča krútiaceho momentu a modulátorový ventil. Nasledujúce príznaky spravidla naznačujú poruchu týchto piestov:
- Prehriatie je spôsobené blokovacím ventilom plynovej turbíny a hlavným tlakovým ventilom
- Nárazy pri radení alebo preklzávaní - príčinou je modulátorový ventil, ktorý je zodpovedný za presmerovanie a úpravu toku prevodovej kvapaliny pri zmene prevodových stupňov.
Na opravy použijeme ventily NO-REAM vlastnej výroby, ktorých hlavnou vlastnosťou je možnosť ich inštalácie bez otvorenia otvoru, čo umožňuje obnovu bloku v čo najkratšom čase. Takýto ventil je väčší ako pôvodný v priemere o 0,015 mm, čo často stačí na obnovenie správnej medzery v páre kanál + piest a získanie požadovanej tesnosti.
Začnime s vákuovým testom
Teleso ventilu je už demontované a umyté v automatickej autoumyvárni, začneme kontrolou ventilov pomocou vákuového testera .
Ventil hlavného regulátora tlaku - 8 jednotiek ortuti je základom pre výmenu ventilu za nový.
Odstránime starý ventil. Originál je vyrobený z ocele, na ventile je viditeľné opotrebovanie.
Inštalujeme nový ventil, materiál je hliník, povrchová úprava je eloxovaná za studena, čo znamená, že naše ventily sú extrémne odolné voči opotrebovaniu.
Testovanie. Dbáme na to, aby nový ventil zvýšil tesnosť na požadovanú úroveň.
Kontrola ventilu solenoidového modulátora
Vymeňte za nový
Kontrola ventilu blokovania. Vákuum je kriticky nízke vo všetkých vákuových zónach.
Inštalácia nového blokovacieho piestu plynovej turbíny
Opakované testovanie ukázalo vynikajúce výsledky
Obnova ventilového bloku je dokončená. Táto oprava trvá 1 pracovný deň a stojí iba 240 USD. Toto nie je pevná suma a vypočíta sa pomocou jednoduchého vzorca:
- Náklady na diagnostiku a opravy sú 120 dolárov
- Cena 3 piestov - 30 dolárov
- Náklady na výmenu piestov sú 90 USD
Ak sa oprava vášho bloku líši od opravy uvedenej v článku, napríklad bude potrebná výmena elektromagnetov, náklady sa môžu zvýšiť alebo naopak znížiť, ak je blok v dobrom stave a naši technici vymenia iba 1 resp. 2 ventily.
Na opravy telesa ventilov poskytujeme záruku 1 rok bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov .
Náhradné diely používané pri opravách:
Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4
- Dmitrij
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
Oddelenie opráv Ľvov
- +38 098 2624085
- +38 097 7529920
- Pavlo
Opravárenské oddelenie Odessa
- +38 098 1103761
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
Oddelenie opráv Charkov
- +38 096 8122122
- +38 093 1410041