€0,00
Pokladňa- Značka: HYUNDAI/ KIA
- Kód produktu: PXM6GF12GEN
Product model copied to clipboard
- Predáva sa na: 6
- Hmotnosť (kg): 6
- Čoskoro sa skončí
- Dostupnosť: 4
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Ukraine | 4 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Olejové čerpadlo A6GF1 GEN2 (druhá generácia, s ložiskami)
Druhá generácia pumpy A6GF1 má charakteristické rozdiely od prvej generácie, podľa ktorých ju ľahko spoznáte. Objednajte si čerpadlo prvej generácie GEN1 mono kliknutím na odkaz: Olejové čerpadlo A6GF1 (prvá generácia, GEN1) 11-up 4610026000
- Na konci puzdra náboja sa nachádza 8 olejových kanálov.
- Krk náboja má drážkovanú časť, ktorá je rozdelená do 4 „skupín“ po 7 drážkach.
- Na vnútornej strane čapu je nainštalované radiálne podporné ihlové ložisko. V čerpadlách prvej generácie bolo na tomto mieste nainštalované bimetalové klzné nosné puzdro, pozdĺž ktorého fungoval vstupný hriadeľ. Toto konštrukčné riešenie viedlo k nerovnomernému opotrebovaniu puzdra, hádzaniu hriadeľa v sedle, otáčaniu puzdra v sedle a ďalšej nefunkčnosti náboja. Ložisko musí zabrániť takýmto poruchám.
Skriňa ozubeného kolesa olejového čerpadla.
Pozrime sa na hlavné rozdiely, podľa ktorých môžete identifikovať čerpadlo druhej generácie (GEN2) bez toho, aby ste ho rozobrali.
Hlavným charakteristickým znakom toho, že máte čerpadlo druhej generácie, je nápis „GF1“, „GEN2“ odliaty na tele. Pozornosť venujte aj vnútornej strane telesa čerpadla, uvidíte ihlové radiálne ložisko a nie bimetalové puzdro ako pri čerpadlách prvej generácie.
Ak sa ponoríme hlbšie do rozdielov, podľa ktorých môžeme identifikovať čerpadlo druhej generácie, budeme musieť oddeliť náboj a puzdro olejového čerpadla.
Po demontáži čerpadla dávajte pozor na ozubené kolesá olejového čerpadla. Majú výrazné rozdiely. Prvá vec, ktorá vás môže upútať, je ich hrúbka, sú oveľa tenšie ako prevodovky čerpadiel prvej generácie. Sedlo skrine má menšiu hĺbku, preto prevody a skrine prevodovky nie sú zameniteľné s podobnými časťami čerpadla prvej generácie. Ozubené kolesá majú tiež väčší počet zubov: hnacie koleso má 11 zubov a hnané koleso má 12 zubov. V čerpadle prvej generácie má pohon 9 zubov a poháňaný 10 zubov.