€0,00
Pokladňa- Značka: HYUNDAI/ KIA
- Kód produktu: PUA6MF2HYB
Product model copied to clipboard
- Predáva sa na: 5
- Hmotnosť (kg): 4
- Dostupnosť: 21
€108,34
Shipping to United States from €64.72
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový):
používané a skontrolované
Vyhliadka:
olejova pumpa
If you order more than 3 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 3 pcs. |
|
Ukraine | 18 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
Olejové čerpadlo A6MF2H 461003D600 HYUNDAI SONATA HYBRID / KIA K5 OPTIMA HYBRID 2011 hore
Prevodovka A6MF2H bola nainštalovaná na vozidlách s predným náhonom HYUNDAI SONATA HYBRID 2,4L a KIA OPTIMA HYBRID s objemom motora od 2,0L do 2,4L od roku 2011. Túto prevodovku nájdete aj na autách KIA K5 HYBRID. Prevodovka A6MF2H nemá menič krútiaceho momentu. Namiesto meniča krútiaceho momentu je medzi prevodovku a motor inštalovaná motorová spojka a elektromotor, ktoré sú umiestnené v mieste, kde by bol v bežných verziách prevodovky A6MF2 umiestnený menič krútiaceho momentu.
Elektromotor je hlavnou súčasťou hybridného systému a nachádza sa medzi motorom a prevodovkou. Lamelová spojka motora je umiestnená vo vnútri elektromotora.
Auto sa rozbehne od elektromotora pri vypnutom spaľovacom motore, čím sa minimalizuje spotreba paliva a hluk auta. Keď vozidlo zrýchli elektromotor a je potrebný dodatočný výkon, hybridný štartér/generátor naštartuje spaľovací motor a spojka potom synchronizuje činnosť elektromotora a motora pre hladkú akceleráciu a úsporu paliva. Pri spomaľovaní sa spojka so spaľovacím motorom rozpojí a motor sa vypne a elektromotor prejde do rekuperačného režimu, dobíja vysokonapäťový akumulátor, elektromotor a spojka sú umývané prevodovou kvapalinou prevodovky, to súčasne zabezpečuje funkciu mazania spojky a chladenia.
Uvažujme o probléme, ktorý môže nastať pri poruche olejového čerpadla.
Charakterizovaný prudkým rozbehom a trhnutím po zapnutí spaľovacieho motora, príčinou sú vypálené lamely spojky, ktoré sa jednoducho „zvaria“ a vytvoria nerozlučiteľnú spojku.
Originálne číslo súpravy ENGINE Clutch kit je 45575-3D000
K tomuto problému dochádza, keď sa puzdro olejového čerpadla, ktoré sa nachádza na vnútornej strane náboja olejového čerpadla, počas prevádzky prevodovky pohybuje dozadu vzhľadom na prednú časť skrine olejového čerpadla, čo má za následok netesnosť v mieste montáže čerpadla na vstupnom hriadeli.
Na obrázku môžete jasne vidieť šesť stôp činnosti teflónových krúžkov, ale mali by byť tri, pretože na vstupnom hriadeli sú len tri teflónové krúžky. To nám jasne ukazuje, že najprv, keď bola objímka v pôvodnej prevádzkyschopnej polohe, tri krúžky boli v kontakte s puzdrom a tesnosť bola zachovaná. Akonáhle sa puzdro začalo miešať späť, jeden z krúžkov sa postupne vysunul z puzdra, čo viedlo k porušeniu tesnosti. V dôsledku toho klesá tlak v potrubí ENGINE CLUTCH, čo následne vedie k spaľovaniu spojky ENGINE CLUTCH.
Takto vyzerá puzdro na fungujúcom čerpadle:
Otázky - odpovede (1)
Guadalupe
What is the estimated time of delivery from Poland to united states of America? Do you provide tracking information?
MAKTRANS
Hello, ~7-10 days shipping time.