€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS-VB
- Kód produktu: JF402EVBREP
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 7
- Dostupnosť: 1000
Shipping to United States from €86.63
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Ukraine | 1000 pcs. |
![]() ![]() |
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
- Súvisiace produkty (6)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú len náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celkové náklady pozostávajú z 2 komponentov, práca + komponenty. Počas opráv sú solenoidy nevyhnutne kontrolované a v prípade potreby sú vymenené, opravované alebo sú inštalované štandardné plunžery v množstve 2-4 kusov, celkové náklady na opravu sú asi 420 USD
JF402E / JF405E je štvorstupňová automatická prevodovka vyvinutá v roku 2000 spoločnosťou Jatco pre malé autá Daewoo, Kia a Suzuki (len japonský trh) s motorom umiestneným naprieč. Na našom trhu ho nájdete na modeloch Daewoo Matiz a Kia Picanto v kombinácii s motormi 0,8 l a 1 l.
Rovnako ako všetky 4-stupňové automatické prevodovky, aj JF402E má veľmi jednoduchý dizajn a bol plne študovaný opravármi, predtým však v oblasti opráv automatických prevodoviek neexistovali žiadne riešenia na opravu telies ventilov v prípade problémov; teleso ventilu bolo jednoducho nahradené novou alebo viac „živou“ použitou verziou. Teraz je všetko inak, vyvinuli sme a uviedli do výroby sériu opravných ventilov a nástrojov na ich inštaláciu, ktoré uľahčia obnovu telies ventilov JF402E.
Porucha telesa ventilu môže byť diagnostikovaná nasledujúcimi príznakmi:
- Preklzávanie všetkých prevodových stupňov
- Oneskorenie pri zapnutí D alebo R
- Chýba nezávislé štartovanie v režime D alebo R, keď zložíme nohu z brzdy, treba stlačiť plyn dodatočne
Príčinou takýchto príznakov je horná doska telesa ventilu, a to batérie umiestnené v nej.
Ak sa skrinka prehrieva, nedochádza k zablokovaniu meniča krútiaceho momentu a počítačová diagnostika ukazuje chybu P0741 - príčina je v strednej doske bloku, konkrétne v hlavnom tlakovom ventile a uzamykacom ventile meniča krútiaceho momentu.
Začiatok opravy - demontáž
Demontáž bloku
![]() |
Prejdime k oprave batérií, ktoré sú nainštalované v hornej doske. Štrukturálne sa batéria skladá z kanála telesa ventilu (fungujúceho ako objímka) a pružinového piestu. Piest reaguje na zmeny tlaku oleja a pohybuje sa vo vnútri vložky, zatiaľ čo pružina funguje ako tlmič, ktorý zabraňuje náhlym, náhlym zmenám tlaku. Porucha tlakového akumulátora je najčastejšie spojená s deštrukciou povrchu ventilu v dôsledku pôsobenia kontaminovanej hydraulickej kvapaliny – prevodového oleja. Ku kontaminácii oleja dochádza najmä v dôsledku zničenia spojok, pričom úlomky a povrchový materiál dielov sa dostávajú do oleja a spôsobujú abrazívne opotrebovanie komponentov hydraulickej jednotky.
Jednou z týchto jednotiek je tlakový akumulátor. V prípade poruchy batérie vznikajú problémy s úrovňou prevádzkového tlaku oleja v telese ventilu, v dôsledku čoho je narušený riadiaci proces mechanickej časti automatickej prevodovky. Výsledkom sú otrasy pri radení prevodových stupňov, preklzávanie bubnov spojky, nejasné radenie medzi jednotlivými prevodovými stupňami a chýbajúce blokovanie meniča krútiaceho momentu.
Na fotografii nižšie je batéria s poškodenou eloxovanou vrstvou.
![]() |
Algoritmus opravy vrchnej dosky je nasledujúci:
- Na frézke je otvor pre batériu vyvŕtaný na veľkosť opravného puzdra
- Vyrobí sa a nainštaluje opravná objímka
- Vo vnútri objímky je inštalovaná nová batéria vlastnej výroby , povrchová úprava je eloxovaná za studena, odolná voči opotrebovaniu.
Toto video ukazuje proces vyvŕtania otvoru v telese ventilu, výrobu opravnej objímky a jej inštaláciu. Video je čiastočne zastarané, teraz používame na výrobu puzdier moderné CNC stroje, ale princíp opravy sa nezmenil.
Inštalácia nových batérií
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vákuové testovanie a výmena ventilov v strednej doske
V doske sú 2 modulátorové ventily, kontrolujeme tesnosť páru kanál + ventil, indikátory sú nízke
![]() |
![]() |
![]() |
Inštalujeme modulátory, ktoré sú o 0,02 mm väčšie ako štandardné a získame také vákuum, to je vynikajúci výsledok.
![]() |
![]() |
![]() |
Testujeme uzatvárací ventil meniča krútiaceho momentu, je tiež potrebné ho vymeniť.
![]() |
![]() |
Uzatvárací ventil meníme na opravný ventil veľkosti +0,02 mm , problém je odstránený
![]() |
![]() |
![]() |
Kontrolujeme ventil hlavného regulátora tlaku, jeden z najdôležitejších v tele ventilu, pretože od jeho správnej činnosti závisí kvalita a stabilita radenia prevodových stupňov a celkový chod prevodovky
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Hodnoty vákua sú veľmi nízke, v takom prípade zostáva len jedna možnosť opravy, inštalácia opravného ventilu. Vyrábame, používame sami na našich čerpacích staniciach a tiež predávame opravné ventily a výstružníky pre JF402E:
- Opravný ventil Ventil hlavného regulátora tlaku JF402E JF405E
- Výstružník na inštaláciu opravného ventilu Ventil hlavného regulátora tlaku JF402E JF405E
Dosku upevníme na sklz na upevnenie dosiek hydraulického bloku a vyvŕtame kanál
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Inštalácia nového ventilu
![]() |
Podarilo sa nám zvýšiť tesnosť na požadovanú úroveň. To je všetko, teleso ventilu je možné zostaviť.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Takéto opravy trvajú 1 pracovný deň a na opravy telesa ventilu poskytujeme 1-ročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov.
Náhradné diely a nástroje, ktoré sme použili pri tejto oprave, si môžete pozrieť na nižšie uvedených odkazoch:
- Opravný ventil Neutral Control Valve 09A JF506E | Spojka JF402E JF405E (vo veľkosti +0,015 mm)
- Regulačný ventil zablokovania opravného ventilu (veľkosť +0,015 mm) JF402E JF405E
- Opravný ventil Ventil hlavného regulátora tlaku JF402E JF405E
- Výstružník na inštaláciu opravného ventilu Ventil hlavného regulátora tlaku JF402E JF405E
- Svorka na opravu riadiacich jednotiek hydraulickej prevodovky
Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4
- Dmitrij
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
Oddelenie opráv Ľvov
- +38 098 2624085
- +38 097 7529920
- Pavlo
Opravárenské oddelenie Odessa
- +38 098 1103761
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
Oddelenie opráv Charkov
- +38 096 8122122
- +38 093 1410041
Hello! I am looking for an automatic transmission valve body for a 2007 Kia picanto, 1100 cub. What is the price of this item?

Hello, you need this
https://maktrans.net/jf402e-jf405e-99-on-4621002810-96567678