0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu JF402E JF405E (Daewoo Matiz / Kia Picanto)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: JF402EVBREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 7
  • Dostupnosť: 1000
€323,61
Dostupné možnosti
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Ukraine 1000 pcs. €323,61
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (1)
  • Súvisiace produkty (6)

POZNÁMKA! 120 dolárov sú len náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celkové náklady pozostávajú z 2 komponentov, práca + komponenty. Počas opráv sú solenoidy nevyhnutne kontrolované a v prípade potreby sú vymenené, opravované alebo sú inštalované štandardné plunžery v množstve 2-4 kusov, celkové náklady na opravu sú asi 420 USD

JF402E / JF405E je štvorstupňová automatická prevodovka vyvinutá v roku 2000 spoločnosťou Jatco pre malé autá Daewoo, Kia a Suzuki (len japonský trh) s motorom umiestneným naprieč. Na našom trhu ho nájdete na modeloch Daewoo Matiz a Kia Picanto v kombinácii s motormi 0,8 l a 1 l.

Rovnako ako všetky 4-stupňové automatické prevodovky, aj JF402E má veľmi jednoduchý dizajn a bol plne študovaný opravármi, predtým však v oblasti opráv automatických prevodoviek neexistovali žiadne riešenia na opravu telies ventilov v prípade problémov; teleso ventilu bolo jednoducho nahradené novou alebo viac „živou“ použitou verziou. Teraz je všetko inak, vyvinuli sme a uviedli do výroby sériu opravných ventilov a nástrojov na ich inštaláciu, ktoré uľahčia obnovu telies ventilov JF402E.

Porucha telesa ventilu môže byť diagnostikovaná nasledujúcimi príznakmi:

  • Preklzávanie všetkých prevodových stupňov
  • Oneskorenie pri zapnutí D alebo R
  • Chýba nezávislé štartovanie v režime D alebo R, keď zložíme nohu z brzdy, treba stlačiť plyn dodatočne

Príčinou takýchto príznakov je horná doska telesa ventilu, a to batérie umiestnené v nej.

Ak sa skrinka prehrieva, nedochádza k zablokovaniu meniča krútiaceho momentu a počítačová diagnostika ukazuje chybu P0741 - príčina je v strednej doske bloku, konkrétne v hlavnom tlakovom ventile a uzamykacom ventile meniča krútiaceho momentu.

Začiatok opravy - demontáž

Demontáž bloku

Prejdime k oprave batérií, ktoré sú nainštalované v hornej doske. Štrukturálne sa batéria skladá z kanála telesa ventilu (fungujúceho ako objímka) a pružinového piestu. Piest reaguje na zmeny tlaku oleja a pohybuje sa vo vnútri vložky, zatiaľ čo pružina funguje ako tlmič, ktorý zabraňuje náhlym, náhlym zmenám tlaku. Porucha tlakového akumulátora je najčastejšie spojená s deštrukciou povrchu ventilu v dôsledku pôsobenia kontaminovanej hydraulickej kvapaliny – prevodového oleja. Ku kontaminácii oleja dochádza najmä v dôsledku zničenia spojok, pričom úlomky a povrchový materiál dielov sa dostávajú do oleja a spôsobujú abrazívne opotrebovanie komponentov hydraulickej jednotky.

Jednou z týchto jednotiek je tlakový akumulátor. V prípade poruchy batérie vznikajú problémy s úrovňou prevádzkového tlaku oleja v telese ventilu, v dôsledku čoho je narušený riadiaci proces mechanickej časti automatickej prevodovky. Výsledkom sú otrasy pri radení prevodových stupňov, preklzávanie bubnov spojky, nejasné radenie medzi jednotlivými prevodovými stupňami a chýbajúce blokovanie meniča krútiaceho momentu.

Na fotografii nižšie je batéria s poškodenou eloxovanou vrstvou.

Algoritmus opravy vrchnej dosky je nasledujúci:

  • Na frézke je otvor pre batériu vyvŕtaný na veľkosť opravného puzdra
  • Vyrobí sa a nainštaluje opravná objímka
  • Vo vnútri objímky je inštalovaná nová batéria vlastnej výroby , povrchová úprava je eloxovaná za studena, odolná voči opotrebovaniu.

Toto video ukazuje proces vyvŕtania otvoru v telese ventilu, výrobu opravnej objímky a jej inštaláciu. Video je čiastočne zastarané, teraz používame na výrobu puzdier moderné CNC stroje, ale princíp opravy sa nezmenil.

Inštalácia nových batérií

Vákuové testovanie a výmena ventilov v strednej doske

V doske sú 2 modulátorové ventily, kontrolujeme tesnosť páru kanál + ventil, indikátory sú nízke

Inštalujeme modulátory, ktoré sú o 0,02 mm väčšie ako štandardné a získame také vákuum, to je vynikajúci výsledok.

Testujeme uzatvárací ventil meniča krútiaceho momentu, je tiež potrebné ho vymeniť.

Uzatvárací ventil meníme na opravný ventil veľkosti +0,02 mm , problém je odstránený

Kontrolujeme ventil hlavného regulátora tlaku, jeden z najdôležitejších v tele ventilu, pretože od jeho správnej činnosti závisí kvalita a stabilita radenia prevodových stupňov a celkový chod prevodovky

Hodnoty vákua sú veľmi nízke, v takom prípade zostáva len jedna možnosť opravy, inštalácia opravného ventilu. Vyrábame, používame sami na našich čerpacích staniciach a tiež predávame opravné ventily a výstružníky pre JF402E:

Dosku upevníme na sklz na upevnenie dosiek hydraulického bloku a vyvŕtame kanál

Inštalácia nového ventilu

Podarilo sa nám zvýšiť tesnosť na požadovanú úroveň. To je všetko, teleso ventilu je možné zostaviť.

Takéto opravy trvajú 1 pracovný deň a na opravy telesa ventilu poskytujeme 1-ročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov.

Náhradné diely a nástroje, ktoré sme použili pri tejto oprave, si môžete pozrieť na nižšie uvedených odkazoch:

Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4

  • +38 050 5272236
  • +38 096 8330485
  • +38 063 1156120
  • Dmitrij

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

  • +38 096 8965155
  • +38 066 2105567
  • +38 099 0415901

Oddelenie opráv Ľvov

  • +38 098 2624085
  • +38 097 7529920
  • Pavlo

Opravárenské oddelenie Odessa

  • +38 098 1103761
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

Oddelenie opráv Charkov

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

Otázky - odpovede (1)
VENCISLAV VASILEV

Hello! I am looking for an automatic transmission valve body for a 2007 Kia picanto, 1100 cub. What is the price of this item?

MAKTRANS MAKTRANS