€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: HydroJF402Repair-PL
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 7
- Dostupnosť: 1951
Shipping to United States from €86.63
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 993 pcs. |
![]() ![]() |
Ukraine | 958 pcs. |
![]() ![]() |
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (0)
Druhy opráv
*Cena je za opravu jedného otvoru
Automatické prevodovky JF402E JF405E boli vyvinuté inžiniermi Jatco pre malé autá s objemom motora do 1,1 litra. Najčastejšie sa tieto štvorstupňové automatické prevodovky nachádzajú na automobiloch Daewoo Matiz, Chevrolet Spark a KIA Picanto. Mechanická časť automatickej prevodovky je riadená hydraulickou jednotkou, ktorej súčasťou sú elektromechanické ventily (solenoidy) a mechanické tlakové akumulátory. Elektromagnety vytvárajú prevádzkový tlak hydraulickej kvapaliny, zatiaľ čo akumulátory stabilizujú tlak vo vedení.
![]() |
![]() |
Štrukturálne sa batéria skladá z kanála telesa ventilu (fungujúceho ako objímka) a pružinového piestu. Piest reaguje na zmeny tlaku oleja a pohybuje sa vo vnútri vložky, zatiaľ čo pružina funguje ako tlmič, ktorý zabraňuje náhlym, náhlym zmenám tlaku. Porucha tlakového akumulátora je najčastejšie spojená s deštrukciou povrchu ventilového kanála v dôsledku vystavenia kontaminovanej hydraulickej kvapaline - prevodovému oleju. Ku kontaminácii oleja dochádza najmä v dôsledku zničenia spojok, pričom úlomky a povrchový materiál dielov sa dostávajú do oleja a spôsobujú abrazívne opotrebovanie komponentov hydraulickej jednotky. Jednou z týchto jednotiek je tlakový akumulátor.
V prípade poruchy batérie vznikajú problémy s úrovňou prevádzkového tlaku oleja v tele ventilu, v dôsledku čoho je narušený riadiaci proces mechanickej časti automatickej prevodovky. Výsledkom sú otrasy pri radení prevodových stupňov, preklzávanie spojky, neprehľadné radenie medzi jednotlivými prevodmi a chýbajúce blokovanie meniča krútiaceho momentu.
Vo väčšine prípadov sa pre návrat automatickej prevodovky do normálnej prevádzky odporúča výmena telesa ventilu za nové alebo použité - v prvom prípade je to dosť drahé, v druhom je to lotéria s malou šancou na úspech . Špecialisti spoločnosti Maktrans ponúkajú svoje riešenie problému - opravu tlakového akumulátora. Na jednej strane je to ekonomicky výhodné, na druhej strane opravené teleso ventilu dostáva 1-ročnú záruku. Prečítajte si viac o renovácii. V prvom rade sa hydraulická jednotka rozoberie a dôkladne umyje v priemyselných práčkach pomocou špeciálnych činidiel, aby sa zabezpečilo úplné odstránenie stôp hydraulickej kvapaliny.
![]() |
![]() |
Po vyčistení sa teleso ventilu odošle na vyvŕtanie kanálov batérie. Vŕtanie sa vykonáva na veľkosť opravného puzdra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ďalej je vyrobený samotný rukáv. Vnútorný priemer puzdra zodpovedá pôvodnému priemeru kanála vložky telesa ventilu pred abrazívnym zničením. Vonkajší priemer zodpovedá predtým vyvŕtanému kanálu batérie. Puzdro je vyrobené z materiálu, ktorý kopíruje mechanické vlastnosti tela ventilu, čo zaručuje odolnosť a kvalitu povrchovej opravy.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Piest akumulátora je inštalovaný vo vnútri objímky, potom je zmontované teleso ventilu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Opravené teleso ventilu je inštalované v automatickej prevodovke, po ktorej auto absolvuje povinnú skúšobnú jazdu. Činnosť automatickej prevodovky sa kontroluje vo všetkých režimoch; úroveň tlaku sa monitoruje počas všetkých testov a kontroluje sa podľa vývojového diagramu prevodovky. Po absolvovaní námorných skúšok dostane automatická prevodovka 1-ročnú záruku.