0

€0,00

Pokladňa

Dvojspojka na mokro (len pre dieselové motory) automatická prevodovka DCT450 MPS6 1814154 1753536 použitá

BESTSELLER
  • Značka: FORD
  • Kód produktu: CDCT450MPS6
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 7
  • Hmotnosť (kg): 14.2
  • Dostupnosť: 59
€2 954,70

Shipping Icon Shipping to United States from €125.69

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: zostava spojky
Typ (model) Automatická prevodovka: DCT450 (MPS6)
If you order more than 14 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Slovensko 8 pcs. €2 954,70
Add to cart
Add to cart
Poľsko 6 pcs. €2 954,70
Add to cart
Add to cart
Ukraine 45 pcs. €2 954,70
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

Dvojspojka na mokro (iba dieselové motory) Automatická prevodovka DCT450 MPS6 1814154 1753536

Identifikácia spojok Powershift DCT450 MPS6:

Pri vozidlách vybavených benzínovými motormi sa používa spojka BEZ tesnenia tlmiča spojkovej pružiny v mieste priľahlom k ozubenému kolesu zotrvačníka.

 

Pre benzínové spojky sa používa zotrvačník s pogumovaným krúžkom, ktorý zároveň slúži ako strediaci krúžok pri spájaní zotrvačníka a samotnej spojky.

V automobiloch vybavených DIESELOVÝMI motormi sa používa spojka s gumovým tesnením, ktoré je inštalované na vnútornej strane tlmiča spojkovej pružiny (na križovatke s ozubeným kolesom zotrvačníka).

Dieselové spojky využívajú zotrvačníkový prevod bez pogumovaného strediaceho krúžku. Sedlo spojky na zotrvačníku funguje ako centrovací krúžok spojky a je neoddeliteľnou súčasťou dielu. Na rozdiel od zotrvačníka používaného na benzínových motoroch, kde je pogumovaný strediaci krúžok vymeniteľný.

Spojky pre benzínové a naftové autá nie sú konštrukčne odlišné, s výnimkou rozdielu v mieste inštalácie zotrvačníka a tesnení spojky. Benzínový motor - tesnenie na zotrvačníku, dieselový motor - tesnenie na tlmiči pružiny spojky. Spojky pre benzínové a naftové motory nemajú žiadne iné konštrukčné rozdiely.

DÔLEŽITÉ! Spojky pre benzínové motory je možné inštalovať na dieselové autá a naftové spojky na benzínové motory.

Pre inštaláciu naftovej spojky (s olejovým tesnením na vnútornej strane tlmiča) na automobile s bezbenzínovým motorom je potrebné demontovať olejové tesnenie namontované na vnútornej strane tlmiča spojky. Zároveň ponechajte pogumovaný krúžok na ozubenom kolese zotrvačníka v mieste spojenia spojky, pretože s dvoma tesneniami nebude možné spojiť dve časti zotrvačníka a spojky.

Inštalácia spojky pre BENZÍNOVÝ motor (BEZ tesnenia na vnútornej strane tlmiča) na DIESELOVÝ motor si nevyžaduje ďalšie manipulácie, okrem veľkorysého vyplnenia priestoru pri spoji so zotrvačníkom mazivom, aby sa zabránilo vniknutiu nečistôt, ktoré sa môže dostať dovnútra a formovať sa počas prevádzky.

Štítky: 1814154, 1753536

Otázky - odpovede (0)