0

€0,00

Pokladňa

Bubon C3 C4 Spojka AWF8G45 [BMW, Peugeot] prázdny, bez ocele a trecích kotúčov / pre: C3 Spojka [3 trecie kotúče] C4 Spojka [4 vnútorné trecie kotúče]

  • Značka: OEM
  • Kód produktu: AWF8G45-C3-C4
    Product model copied to clipboard
  • Predáva sa na: 2
  • Hmotnosť (kg): 5.7
  • Dostupnosť: Nie je na sklade
€300,16
Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): používané a skontrolované
Vyhliadka: bubon
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (2)

Bubon C3 | Spojka C4 AWF8G45 [BMW, Peugeot]| [3 vonkajšie trecie kotúče / 4 vnútorné trecie kotúče]Bubon C3 | C4 Spojka AWF8G45 | [3 vonkajšie trecie kotúče / 4 vnútorné trecie kotúče]

V druhej generácii prevodoviek AWF8G45 bolo vykonaných niekoľko zmien, aby sa majitelia týchto prevodoviek zbavili „chronických chorôb“ tejto prevodovky.
Pozrime sa na zmeny na príklade bubna C3 a C4 Clutch.

1. Materiál tela bubna bol zmenený z krehkého hliníka na oceľ.
Tým je okamžite vyriešený hlavný problém spojený s úplným vyhorením trecích kotúčov. Keďže pri prevádzke s agresívnym štýlom jazdy, náhlymi rozjazdami na semaforoch, dochádza k prudkému zovretiu [zapadnutiu] kotúčov spojky, čo časom vedie k poškodeniu hliníkového telesa bubna, a to k vytvoreniu zárezov na zuboch ocele. disky, ktoré zaberajú s telom bubna, k tomu dochádza v dôsledku rozdielov v hustote materiálov.
Vytváranie zárezov má za následok zaseknutie kotúčov, čo má za následok zmenu medzery medzi oceľovými a trecími kotúčmi, nedostatok potrebnej spojky v dôsledku skĺznutia kotúčov a úplného vyhorenia kotúčov.





V prevodovkách druhej generácie [GEN2] je plášť bubna vyrobený z ocele, ktorú je veľmi ťažké poškodiť oceľovými kotúčmi spojky. Problém poškodenia bubna bol vyriešený.


2. Druhým problémom je otáčanie nosnej objímky, ktorá funguje na náboji bubna.
Náboj je jeden diel s nábojom olejového čerpadla.

Prehrievanie bolo nevyhnutným dôsledkom toho, že spojka C3/C4 nefungovala správne, čo spôsobilo preklzávanie trecích kotúčov namiesto toho, aby vytvorili pevnú priľnavosť. Pri prehriatí sa hliníkové telo bubna roztiahlo a bimetalová objímka sa posunula vzhľadom na telo bubna. Posunutie tiež spôsobilo posunutie bubna vzhľadom na náboj, čo narušilo tesnosť olejových kanálov umiestnených medzi bubnom a nábojom.

Tesnosť týchto kanálov je zabezpečená delenými teflónovými tesniacimi krúžkami. Každý krúžok má svoje vlastné pracovné miesto na vnútornej strane bubna v dôsledku posunutia, krúžok stratí svoju pracovnú plochu a sedlo teflónového krúžku začne pracovať pozdĺž pracovnej dráhy krúžku, čo má za následok kov-na-; kovové trenie (sedlo prstenca a telo bubna) a v dôsledku toho úplná strata tlaku v jednom z kanálov. To vedie k úplnému spáleniu a v niektorých prípadoch k zváraniu kotúčov spojky.
Vyššie popísané procesy cítiť najskôr ako stratu dynamiky pri akcelerácii, následne úplnú absenciu jedného alebo viacerých prevodových stupňov.





V bubne druhej generácie [GEN2] je namiesto puzdra inštalované radiálne ihlové ložisko, ktoré je zalisované do oceľového telesa bubna. Toto riešenie je najspoľahlivejšie a odstraňuje problémy popísané v bode č.2.


Otázky - odpovede (2)
ricky boggio

do you have an express delivery ?

MAKTRANS MAKTRANS

No. Shipping time around ~10 days.

ricky

tienen el tambor en stock ?? lo necesito para una caja automatica GA8G45AW que esta en un BMW X1, por favor confirmarme la disponibilidad, gracias

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, we have 1 pcs in stock.