0

€0,00

Pokladňa

Oprava krytu dvojitej mokrej spojky PowerShift 7DCT300 (Renault EDC 7 PS251)

  • Značka: MAKTRANS
  • Kód produktu: 7DCT300CLREP_PL
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 5
  • Dostupnosť: 1000
€152,43

Shipping Icon Shipping to United States from €64.72

If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1000 pcs. €152,43
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (0)

PowerShift 7DCT300 (Renault EDC 7 PS251) - 7-stupňová predselektívna robotická prevodovka s dvojitou mokrou spojkou, Renault ju montuje od roku 2015 na takmer všetky svoje moderné autá s predným náhonom spárované s motormi do 2 litrov. 7DCT300 je schopný „stráviť“ krútiaci moment až 320 Nm.

 

7DCT300 vychádza z populárneho PowerShiftu 6DCT250, ale Getrag nahradil dvojitú suchú spojku mokrou lamelovou spojkou. Vo všeobecnosti má mokrá spojka teoreticky množstvo výhod oproti suchej spojke, znesie väčšie tepelné zaťaženie, je schopná prenášať väčší krútiaci moment, maximálne prípustné otáčky motora sú tiež vyššie, ak je spárovaná s mokrou spojkou , avšak v prípade 7DCT300 sa výrobca dopustil konštrukčnej chyby a tým urobil z mokrej spojky slabú stránku skrinky.

 

Hovoríme o skrini spojky, ktorá sa jednoducho zlomí v dôsledku zaťaženia;

 

Vo videu nižšie môžete vidieť puzdro prasknutej spojky 7DCT300

 

Poďme sa na to pozrieť bližšie. Náboj sa odlepuje hladko, ale medzera medzi ním a telom je príliš veľká a jednoduché poloautomatické zváranie nebude fungovať, nebude potrebné zarovnanie.

 

Našou úlohou je presne vycentrovať roztrhnutý náboj, na to používame lis a špeciálne vyrobené tŕne, náboj rozšírime na priemer otvoru, potrebujeme tento výsledok.

 

Dali sme 4 podložky pod hrnce

 

Poďme variť. Používame laserový zvárací stroj. Na rozdiel od iných typov zvárania laserové zváranie zabezpečuje lokálne sektorové zahrievanie kovu, čo je mimoriadne dôležité pri zváraní presných konštrukcií, kde je hádzanie a narušenie geometrie zváraných dielov neprijateľné.

 

Proces laserového zvárania

 

Výsledok

 

Kontrola, či je možné disk nainštalovať do rozbočovača

 

Puzdro spojky inštalujeme do sústruhu a vnútorný povrch vyčistíme jemnozrnným brúsnym papierom

 

Oprava je hotová, spojku je možné zmontovať. Táto technológia opravy už bola testovaná na mnohých autách a preukázala svoju spoľahlivosť. Cena je len 100 dolárov , zatiaľ čo Maktrans poskytuje 1-ročnú záruku na opravené komponenty a zostavy bez obmedzenia najazdených kilometrov.

 

Naše údaje o odoslaní dielov na opravu


Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236

  • Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhin 8

 

 

Otázky - odpovede (0)