€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: 7DCT300CLREP
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 5
- Dostupnosť: 2000
Shipping to United States from €64.72
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 1000 pcs. |
|
Ukraine | 1000 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (5)
PowerShift 7DCT300 (Renault EDC 7 PS251) - 7-stupňová predselektívna robotická prevodovka s dvojitou mokrou spojkou, Renault ju montuje od roku 2015 na takmer všetky svoje moderné autá s predným náhonom spárované s motormi do 2 litrov. 7DCT300 je schopný „stráviť“ krútiaci moment až 320 Nm.
7DCT300 vychádza z populárneho PowerShiftu 6DCT250, ale Getrag nahradil dvojitú suchú spojku mokrou lamelovou spojkou. Vo všeobecnosti má mokrá spojka teoreticky množstvo výhod oproti suchej spojke, znesie väčšie tepelné zaťaženie, je schopná prenášať väčší krútiaci moment, maximálne prípustné otáčky motora sú tiež vyššie, ak je spárovaná s mokrou spojkou , avšak v prípade 7DCT300 sa výrobca dopustil konštrukčnej chyby a tým urobil z mokrej spojky slabú stránku skrinky.
Hovoríme o skrini spojky, ktorá sa jednoducho zlomí v dôsledku zaťaženia;
Na nižšie uvedenom videu môžete vidieť puzdro trhacej spojky 7DCT300
Poďme sa na to pozrieť bližšie. Náboj sa odlepuje hladko, ale medzera medzi ním a telom je príliš veľká a jednoduché poloautomatické zváranie nebude fungovať, nebude potrebné zarovnanie.
Našou úlohou je presne vycentrovať roztrhnutý náboj, na to používame lis a špeciálne vyrobené tŕne, náboj rozšírime na priemer otvoru, potrebujeme tento výsledok.
Dali sme 4 podložky pod hrnce
Poďme variť. Používame laserový zvárací stroj. Na rozdiel od iných typov zvárania laserové zváranie zabezpečuje lokálne sektorové zahrievanie kovu, čo je mimoriadne dôležité pri zváraní presných konštrukcií, kde je hádzanie a narušenie geometrie zváraných dielov neprijateľné.
Proces laserového zvárania
Výsledok
Kontrola, či je možné disk nainštalovať do rozbočovača
Puzdro spojky inštalujeme do sústruhu a vnútorný povrch vyčistíme jemnozrnným brúsnym papierom
Oprava je hotová, spojku je možné zmontovať. Táto technológia opravy už bola testovaná na mnohých autách a preukázala svoju spoľahlivosť. Cena je len 100 dolárov , zatiaľ čo Maktrans poskytuje 1-ročnú záruku na opravené komponenty a zostavy bez obmedzenia najazdených kilometrov.
Naše údaje o odoslaní dielov na opravu
Príjemca: Rabizo Dmitry; tel. +38 050 5272236
- Gunsel - Kyjev-1, st. Terekhina 8
Witam, ma skrzynie EDC w 1.6 Tce Talisman 200 kM, przy odrobinie większym dodaniu gazu auto rusza z kopyta zrywając delikatnie asfalt oponami - efekt szarpania, na spokojnym operowaniu gazem problemu nie ma, czy w/w naprawa niweluje w/w objaw ?
Dzień dobry. Czy naprawiacie również mechatronikę tych skrzyń? Generalnie auto jeździ ,nawet bardzo dobrze , jednak po wymianie oleju szarpie na drugim biegu przy niskich obrotach ( niskim ciśnieniu oleju w skrzyni ? ) i występuje też jęknięcie pry zmianie biegu z 3 na 4.
Dzień dobry
Skontaktuj się z działem napraw
+48 799 920753
Dzień dobry, czy zaleca się działanie prewencyjne żeby przestrzec się przed się przed większymi kosztami gdy np skrzynia jeszcze nie szarpie. I czy po takim zabiegu wada zostaje wyeliminowana i można bez zmartwień korzystać dalej?
Witam, jeśli skrzynia biegów działa dobrze - nie potrzebujesz tej naprawy.
Hy. The simptome of this probleme on the car? Shake problem?
Hello, if clutch damaged like on photo - car cannot be drive.
Is this upgrade going to fit a 2022 mini F56 with the 7DCT300?
It's not upgrade, just repair. If your hub broken - we can repair it.