€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS-VB
- Kód produktu: 5EATVBREP
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 7
- Dostupnosť: 1010
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 1000 pcs. |
|
Ukraine | 10 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
- Súvisiace produkty (5)
5EAT je päťstupňová automatická prevodovka pre Subarus s pohonom zadných kolies, od roku 2005 sa montuje takmer do celého hlavného modelového radu a je k dispozícii s motormi s objemom od 2 do 3,5 litra.
RE5R05A je tiež 5-stupňová automatická prevodovka pre autá s pohonom zadných kolies, ale je už nainštalovaná na vozidlách Infiniti a Nissan s motormi od 2 do 6 litrov.
Tieto dve automatické prevodovky spája mimoriadne podobný dizajn, taký podobný, že mnohé náhradné diely sú vzájomne zameniteľné, pokiaľ ide o telesá ventilov - hydraulická časť je zjednotená, plunžery sú rovnaké.
V tomto článku sa pozrieme na opravu tela ventilu Subaru Outback 3.6 , ale nezabudnite, že princíp opravy a spotrebný materiál sú relevantné aj pre RE5R05A.
Vákuové testovanie
Na určenie poškodených ventilov alebo kanálov vo vnútri tela ventilu používame vákuový tester. Počas prevádzky automatickej prevodovky sa buď opotrebuje kanál hydraulickej dosky, alebo sa poškodí samotný piest a oxidový film sa vymaže. Vákuové testovanie vám umožňuje identifikovať poškodený pár kanál + piest.
Začneme ventilom hlavného regulátora tlaku . V prípade problémov s týmto ventilom sa môže majiteľ auta s prevodovkou 5EAT / RE5R05A stretnúť s nasledujúcimi problémami:
- Prehrievanie prevodovky
- Prešmykovanie pri preraďovaní z druhého na tretí prevodový stupeň
- Jazda sa spustí s oneskorením
- Skok pri zapnutí R
Kontrola hlavného tlakového ventilu. Hodnoty vákua sú takmer kritické, je potrebné ich zmeniť.
Odstránenie starého piestu
Inštalujeme nový ventil vyrobený spoločnosťou Maktrans. Ventil sa vyrába vo veľkosti väčšej ako je štandard o 0,015 mm a inštaluje sa bez použitia výstružníka. Okamžite vymeníme hlavný ventil posilňovača tlaku .
Uisťujeme sa, že sme úspešne obnovili funkčnosť piestu hlavného regulátora tlaku.
Teraz skontrolujeme 2 modulátorové ventily, známe tiež ako A/B pilotný ventil .
Tieto 2 ventily sú zodpovedné za fungovanie solenoidov v prípade problémov s nimi sa objavia príznaky ako otrasy, nárazy a prešmykovanie pri radení prevodových stupňov.
Vysávanie modulátorov
Zmeníme ich na väčšie a získame nasledujúci výsledok.
Teraz testujeme ventil, ktorý je zodpovedný za zablokovanie meniča krútiaceho momentu, ventil ovládania spojky meniča krútiaceho momentu. Problémy s týmto ventilom, ako aj s ventilom TC Regulator , sa dajú zistiť pomocou počítačovej diagnostiky, ktorá ukáže nasledujúce chyby:
- P0741
- P0744
Kontrola blokovacieho ventilu plynovej turbíny
Odstránime starý ventil. Na fotke vpravo vidno problém s boostrom, vývoj v podobe kroku, nedá sa to diagnostikovať pomocou vákuového testera, ale jadro sa zasekne.
Nainštalujte nový ventil a posilňovač a zopakujte test vákua
Zvyšné piesty sa skontrolujú rovnakým spôsobom a v prípade potreby sa vymenia. Elektromagnety sa kontrolujú na stojane a v prípade potreby sa vymenia za nové, keďže sa nedajú opraviť. Takéto opravy stoja približne 300 USD (presná suma je určená až po odstránení problémov a môže sa líšiť menej alebo viac) a Maktrans poskytuje 1-ročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov na opravy telesa ventilov .
Už repasované hydraulické jednotky sú k dispozícii na predaj:
Diely a nástroje, ktoré sme použili pri tejto oprave:
- Pilotný ventil A/B (vo veľkosti +0,015mm) 5EAT RE5R05A
- Riadiaci ventil spojky meniča krútiaceho momentu (veľkosť +0,015 mm) 5EAT RE5R05A
- Hlavný ventil na zvýšenie tlaku (štandardná veľkosť) 5EAT RE5R05A
- Hlavný tlakový regulačný ventil (veľkosť +0,015 mm) 5EAT RE5R05A
- Tester tesnosti dosky ventilového bloku pomocou vákuovej metódy
- Vákuová pumpa (jednostupňová / 150 mikrónov / 51 l/min)
5EAT / RE5R05A je nainštalovaný na:
Subaru Exiga Impreza Legacy Outback Forester Tribeca
Infiniti EX35 FX35 FX45 G35 G37 M35 M45 Q45 QX56
Nissan Pathfinder Skyline
Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4
- Dmitrij
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
Oddelenie opráv Ľvov
- +38 098 2624085
- +38 097 7529920
- Pavlo
Opravárenské oddelenie Odessa
- +38 098 1103761
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
Oddelenie opráv Charkov
- +38 096 8122122
- +38 093 1410041
Hi just seeing how it all works. Do I have to send the 5EATVBREP to you to rebuild as I am trying to work it all out
Hello yes just send valve body to us:
Please note! If your country is not included in European Union Customs Union - you need declare parcel cost as 19 EUR and indicate that you (sender) pays for customs clearance.
Our details for sending automatic transmission parts for repair (if you are company):
- +48 223 906 210
- MAKTRANS Sp. z o.o.
- ul. Mazura 18A
- 02-830 Warszawa
- Poland
If you are private person choose the adress bellow:
- +48 799 920 753
- Dmytro Rabizo
- ul. Mazura 18A
- 02-830 Warszawa
- Poland
Important: please added to parcel paper with your phone number, e-mail and address.