0

€0,00

Pokladňa

Oprava telesa ventilu 5EAT RE5R05A (Subaru Tribeca Forester Outback Impreza; Nissan Pathfinder; Infiniti FX35 QX56)

  • Značka: MAKTRANS-VB
  • Kód produktu: 5EATVBREP
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 7
  • Dostupnosť: 1000
€112,56
If you order more than 1000 pcs - shipping time will be longer at few days
Zloženie: Dostupnosť: Price: Množstvo:
Poľsko 1000 pcs. €112,56
Add to cart
Add to cart
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (1)
  • Súvisiace produkty (5)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celková cena diela pozostáva z 2 zložiek práca + zložky. Počas opráv sú solenoidy nevyhnutne kontrolované, oprava alebo sú inštalované štandardné piesty a zátky v množstve 1-3 kusov, celkové náklady na opravu sú približne 270-345 USD

 

5EAT je päťstupňová automatická prevodovka pre Subarus s pohonom zadných kolies, od roku 2005 sa montuje takmer do celého hlavného modelového radu a je k dispozícii s motormi s objemom od 2 do 3,5 litra.

RE5R05A je tiež 5-stupňová automatická prevodovka pre autá s pohonom zadných kolies, ale je už nainštalovaná na vozidlách Infiniti a Nissan s motormi od 2 do 6 litrov.

Tieto dve automatické prevodovky spája mimoriadne podobný dizajn, taký podobný, že mnohé náhradné diely sú vzájomne zameniteľné, pokiaľ ide o telesá ventilov - hydraulická časť je zjednotená, plunžery sú rovnaké.

V tomto článku sa pozrieme na opravu tela ventilu Subaru Outback 3.6 , ale nezabudnite, že princíp opravy a spotrebný materiál sú relevantné aj pre RE5R05A.

 

Vákuové testovanie

 

Na určenie poškodených ventilov alebo kanálov vo vnútri tela ventilu používame vákuový tester. Počas prevádzky automatickej prevodovky sa buď opotrebuje kanál hydraulickej dosky, alebo sa poškodí samotný piest a oxidový film sa vymaže. Vákuové testovanie vám umožňuje identifikovať poškodený pár kanál + piest.

Začneme ventilom hlavného regulátora tlaku . V prípade problémov s týmto ventilom sa môže majiteľ auta s prevodovkou 5EAT / RE5R05A stretnúť s nasledujúcimi problémami:

  • Prehrievanie prevodovky
  • Prešmykovanie pri preraďovaní z druhého na tretí prevodový stupeň
  • Jazda sa spustí s oneskorením
  • Skok pri zapnutí R

 

Kontrola hlavného tlakového ventilu. Hodnoty vákua sú takmer kritické, je potrebné ich zmeniť.

 

Odstránenie starého piestu

 

Inštalujeme nový ventil vyrobený spoločnosťou Maktrans. Ventil sa vyrába vo veľkosti väčšej ako je štandard o 0,015 mm a inštaluje sa bez použitia výstružníka. Okamžite vymeníme hlavný ventil posilňovača tlaku .

 

Uisťujeme sa, že sme úspešne obnovili funkčnosť piestu hlavného regulátora tlaku.

 

Teraz skontrolujeme 2 modulátorové ventily, známe tiež ako A/B pilotný ventil .

Tieto 2 ventily sú zodpovedné za fungovanie solenoidov v prípade problémov s nimi sa objavia príznaky ako otrasy, nárazy a prešmykovanie pri radení prevodových stupňov.

 

Vysávanie modulátorov

 

Zmeníme ich na väčšie a získame nasledujúci výsledok.

 

Teraz testujeme ventil, ktorý je zodpovedný za zablokovanie meniča krútiaceho momentu, ventil ovládania spojky meniča krútiaceho momentu. Problémy s týmto ventilom, ako aj s ventilom TC Regulator , sa dajú zistiť pomocou počítačovej diagnostiky, ktorá ukáže nasledujúce chyby:

  • P0741
  • P0744

 

Kontrola blokovacieho ventilu plynovej turbíny

 

Odstránime starý ventil. Na fotke vpravo vidno problém s boostrom, vývoj v podobe kroku, nedá sa to diagnostikovať pomocou vákuového testera, ale jadro sa zasekne.

 

Nainštalujte nový ventil a posilňovač a zopakujte test vákua

 

Zvyšné piesty sa skontrolujú rovnakým spôsobom a v prípade potreby sa vymenia. Elektromagnety sa kontrolujú na stojane a v prípade potreby sa vymenia za nové, keďže sa nedajú opraviť. Takéto opravy stoja približne 300 USD (presná suma je určená až po odstránení problémov a môže sa líšiť menej alebo viac) a Maktrans poskytuje 1-ročnú záruku bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov na opravy telesa ventilov .

Už repasované hydraulické jednotky sú k dispozícii na predaj:

Diely a nástroje, ktoré sme použili pri tejto oprave:

 

5EAT / RE5R05A je nainštalovaný na:

Subaru Exiga Impreza Legacy Outback Forester Tribeca
Infiniti EX35 FX35 FX45 G35 G37 M35 M45 Q45 QX56
Nissan Pathfinder Skyline

 

 

 

Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4

  • +38 050 5272236
  • +38 096 8330485
  • +38 063 1156120
  • Dmitrij

 

Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47

  • +38 096 8965155
  • +38 066 2105567
  • +38 099 0415901

 

Oddelenie opráv Ľvov

  • +38 098 2624085
  • +38 097 7529920
  • Pavlo

 

Opravárenské oddelenie Odessa

  • +38 098 1103761
  • +38 050 2628449
  • +38 067 4692328

 

Oddelenie opráv Charkov

  • +38 096 8122122
  • +38 093 1410041

 

Otázky - odpovede (1)
Giles Gore-salvage

Hi just seeing how it all works. Do I have to send the 5EATVBREP to you to rebuild as I am trying to work it all out

MAKTRANS MAKTRANS

Hello yes just send valve body to us:

Please note! If your country is not included in European Union Customs Union - you need declare parcel cost as 19 EUR and indicate that you (sender) pays for customs clearance.

Our details for sending automatic transmission parts for repair (if you are company):

 

If you are private person choose the adress bellow:

 

Important: please added to parcel paper with your phone number, e-mail and address.