€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: 4T65EVBREP
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 1000
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 1000 pcs. |
![]() ![]() |
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
- Súvisiace produkty (13)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú len náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celkové náklady pozostávajú z 2 komponentov, práca + komponenty. Počas opráv sú solenoidy nevyhnutne kontrolované a v prípade potreby sú vymenené, opravované alebo sú inštalované štandardné plunžery v množstve 2-4 kusov, celkové náklady na opravu sú asi 270 USD
4T65E - automatická 4-stupňová prevodovka vyrobená spoločnosťou General Motors , vyvinutá v roku 1993 a pôvodne inštalovaná iba na autách GM - Chevrolet Impala, Camaro, Malibu, niektoré modely BUICK a Pontiac. Skrinka sa ukázala ako mimoriadne spoľahlivá a úspešná, navyše bola do roku 1998 aktívne modernizovaná a od roku 1999 sa začala montovať na populárne Volvo XC90 a S80 , ktoré aj po 22 rokoch tvoria významný podiel európskeho automobilu. trhu.
4T65E funguje bez problémov 5-7 rokov, alebo 100-200 tisíc km. najazdených kilometrov (samozrejme v závislosti od prevádzkových podmienok), ale potom - vzniká potreba veľkých opráv, pretože sa opotrebúvajú absolútne všetky komponenty prevodovky - oceľové a trecie kotúče, piesty, puzdrá, olejové čerpadlo, menič krútiaceho momentu, teleso ventilu - to je to, čo Dnes budeme hovoriť o oprave druhej, pretože oprava hydraulickej riadiacej jednotky je neoddeliteľnou súčasťou generálnej opravy každej automatickej prevodovky.
Problém s telom ventilu 4T65E môžete identifikovať podľa nasledujúcich najbežnejších príznakov:
- Počítačová diagnostika zobrazuje chyby 0741 a 0742
- Otrasy pri radení z prvého na druhý a z druhého na tretí prevodový stupeň
Na opravu telesa ventilu použijeme spotrebný materiál vlastnej výroby a to nový rad ventilov NO-REAM pre 4T65E. Ich charakteristickým znakom je schopnosť inštalovať ventil bez otvorenia otvorov, stačí odstrániť starý ventil a okamžite nainštalovať nový. Začnime s renováciou!
Hydraulická oprava. Výmena ventilov.
Takto vyzerá rozložené teleso ventilu 4T65E
![]() |
Začnime opravovať blok z dosky, v ktorej je umiestnený obmedzovací ventil podávania ovládača a batéria 3-4 (na fotografii nad touto doskou je vpravo)
- Limitný ventil podávania ovládača je zodpovedný za reguláciu tlaku prevodovej kvapaliny, ktorá ide do solenoidu regulátora tlaku a solenoidov zodpovedných za 1-2 a 3-4 prevodové stupne. Ak je ventil alebo kanál opotrebovaný, dostaneme chybu 1811 , prepnutie nastane s oneskorením, menič krútiaceho momentu sa neodblokuje včas, čo môže viesť k poškodeniu uzatváracieho ventilu.
- 3-4 Akumulátorový piest - problém súvisiaci s vekom 4T65E, piest pracuje pozdĺž oceľového vedenia, objavuje sa opotrebovanie pozdĺž vnútorného priemeru piestu, čo vedie k takýmto problémom - nestabilné 3->4 zmeny, úplná strata 4. prevodového stupňa. Ak sa problém neodstráni včas, spojka 4. prevodového stupňa sa spáli.
Vôľa piestu 3-4 sa dá ľahko určiť vizuálne
Vyprázdnime ventil limitu podávania pohonu pri 15" Hg, musí sa vymeniť.
![]() | ![]() |
Odstránime starý ventil, nainštalujeme nový a zopakujeme vákuový test.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Tesnosť sa obnovila a dosiahol sa dobrý výsledok.
![]() |
Teraz rozoberieme puzdro na batériu 2-3
![]() | ![]() |
Naľavo je starý piest, napravo je nový. Je takmer nemožné nájsť O-krúžok slušnej kvality, takže vezmeme starý (často je v dobrom stave) a namontujeme ho na nový piest.
![]() | ![]() |
Zostavenie batérie
![]() | ![]() |
Prejdime k hlavnej doske telesa ventilu. Testujeme ventil Akumulátora 2-3, ak tento ventil zlyhá, budeme mať problémy s radením 2-3 a spálenými spojkami.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Odstránime starý ventil a posilňovač a nahradíme ho novou sadou.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Testujeme novú sadu ventilov 2-3, získame referenčnú úroveň vákua.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Kontrolujeme 1-2 Akumulátorový ventil - ako už názov napovedá, je zodpovedný za prepínanie z prvého na druhý, ak sa opotrebuje, pri prepínaní dôjde k otrasom alebo skĺznutiu.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Inštalácia nového 1-2 akumulátorového ventilu
![]() | ![]() | ![]() |
Testovanie potvrdzuje úspešnú výmenu ventilu
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Teraz hlavný posilňovací ventil. Na problémy s ňou poukazujú príznaky ako pošmyknutie pri zmenách (najmä 1-2) a dlhé nakladanie R
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Inštalácia novej súpravy posilňovacieho ventilu
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Tesnenie obnovené
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Aplikačný ventil TCC, zodpovedný za zablokovanie meniča krútiaceho momentu
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Vymeňte ho za nový a zopakujte vákuový test
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Vymeňte za nový
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Hodnoty vákua sú vynikajúce. V tomto bode sme hotoví s hydraulickou časťou bloku a prejdeme k solenoidovým ventilom a elektromagnetom.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Kontrola solenoidov na stojane
Všetko je tu jednoduché, solenoidy 4T65E nie sú opraviteľné, preplachovanie je tiež len dočasným riešením problému, takže postupujeme podľa tohto algoritmu - ak testovanie na stolici indikuje poruchu solenoidu, musí byť vymenený za novú alebo zaručene fungujúcu použitú verziu.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Skontrolujeme všetky solenoidy, v prípade potreby ich vymeníme za nové a zmontujeme blok. Takto vyzerá kompletná oprava telesa ventilu 4T65E dokončená do 1 pracovného dňa a poskytujeme záruku 1 rok .
Diely, ktoré sme použili pri tejto oprave, môžete nájsť a zakúpiť na nižšie uvedenom odkaze:
Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4
- Dmitrij
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
Oddelenie opráv Ľvov
- +38 098 2624085
- +38 097 7529920
- Pavlo
Opravárenské oddelenie Odessa
- +38 098 1103761
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
Oddelenie opráv Charkov
- +38 096 8122122
- +38 093 1410041
Volvo S80 T6 2001 model aracim için sizden 4T65E valf gövdesi satın almak istiyorum. Ödemeyi nasıl yapayım ve Turkiye ye gonderiyor musunuz? Bilgi verirseniz sevinirim
![MAKTRANS MAKTRANS](https://maktrans.sk/image/cache/catalog/1dasd/photo_2022-11-17_13-56-27-40x40.jpg)
Hello. We don't have 4T65 valve body for sale. It's not a product page, it's a service.