€0,00
Pokladňa- Značka: MAKTRANS
- Kód produktu: 4T65EVBREP
Product model copied to clipboard
- Hmotnosť (kg): 10
- Dostupnosť: 1000
Shipping to United States from €85.36
Zloženie: | Dostupnosť: | Množstvo: |
Poľsko | 1000 pcs. |
|
- Prehľad produktov
- Otázky - odpovede (1)
- Súvisiace produkty (13)
POZNÁMKA! 120 dolárov sú len náklady na prácu pri obnove tela ventilu. Celkové náklady pozostávajú z 2 komponentov, práca + komponenty. Počas opráv sú solenoidy nevyhnutne kontrolované a v prípade potreby sú vymenené, opravované alebo sú inštalované štandardné plunžery v množstve 2-4 kusov, celkové náklady na opravu sú asi 270 USD
4T65E - automatická 4-stupňová prevodovka vyrobená spoločnosťou General Motors , vyvinutá v roku 1993 a pôvodne inštalovaná iba na autách GM - Chevrolet Impala, Camaro, Malibu, niektoré modely BUICK a Pontiac. Skrinka sa ukázala ako mimoriadne spoľahlivá a úspešná, navyše bola do roku 1998 aktívne modernizovaná a od roku 1999 sa začala montovať na populárne Volvo XC90 a S80 , ktoré aj po 22 rokoch tvoria významný podiel európskeho automobilu. trhu.
4T65E funguje bez problémov 5-7 rokov, alebo 100-200 tisíc km. najazdených kilometrov (samozrejme v závislosti od prevádzkových podmienok), ale potom - vzniká potreba veľkých opráv, pretože sa opotrebúvajú absolútne všetky komponenty prevodovky - oceľové a trecie kotúče, piesty, puzdrá, olejové čerpadlo, menič krútiaceho momentu, teleso ventilu - to je to, čo Dnes budeme hovoriť o oprave druhej, pretože oprava hydraulickej riadiacej jednotky je neoddeliteľnou súčasťou generálnej opravy každej automatickej prevodovky.
Problém s telom ventilu 4T65E môžete identifikovať podľa nasledujúcich najbežnejších príznakov:
- Počítačová diagnostika zobrazuje chyby 0741 a 0742
- Otrasy pri radení z prvého na druhý a z druhého na tretí prevodový stupeň
Na opravu telesa ventilu použijeme spotrebný materiál vlastnej výroby a to nový rad ventilov NO-REAM pre 4T65E. Ich charakteristickým znakom je schopnosť inštalovať ventil bez otvorenia otvorov, stačí odstrániť starý ventil a okamžite nainštalovať nový. Začnime s renováciou!
Hydraulická oprava. Výmena ventilov.
Takto vyzerá rozložené teleso ventilu 4T65E
Začnime opravovať blok z dosky, v ktorej je umiestnený obmedzovací ventil podávania ovládača a batéria 3-4 (na fotografii nad touto doskou je vpravo)
- Limitný ventil podávania ovládača je zodpovedný za reguláciu tlaku prevodovej kvapaliny, ktorá ide do solenoidu regulátora tlaku a solenoidov zodpovedných za 1-2 a 3-4 prevodové stupne. Ak je ventil alebo kanál opotrebovaný, dostaneme chybu 1811 , prepnutie nastane s oneskorením, menič krútiaceho momentu sa neodblokuje včas, čo môže viesť k poškodeniu uzatváracieho ventilu.
- 3-4 Akumulátorový piest - problém súvisiaci s vekom 4T65E, piest pracuje pozdĺž oceľového vedenia, objavuje sa opotrebovanie pozdĺž vnútorného priemeru piestu, čo vedie k takýmto problémom - nestabilné 3->4 zmeny, úplná strata 4. prevodového stupňa. Ak sa problém neodstráni včas, spojka 4. prevodového stupňa sa spáli.
Vôľa piestu 3-4 sa dá ľahko určiť vizuálne
Vyprázdnime ventil limitu podávania pohonu pri 15" Hg, musí sa vymeniť.
Odstránime starý ventil, nainštalujeme nový a zopakujeme vákuový test.
Tesnosť sa obnovila a dosiahol sa dobrý výsledok.
Teraz rozoberieme puzdro na batériu 2-3
Naľavo je starý piest, napravo je nový. Je takmer nemožné nájsť O-krúžok slušnej kvality, takže vezmeme starý (často je v dobrom stave) a namontujeme ho na nový piest.
Zostavenie batérie
Prejdime k hlavnej doske telesa ventilu. Testujeme ventil Akumulátora 2-3, ak tento ventil zlyhá, budeme mať problémy s radením 2-3 a spálenými spojkami.
Odstránime starý ventil a posilňovač a nahradíme ho novou sadou.
Testujeme novú sadu ventilov 2-3, získame referenčnú úroveň vákua.
Kontrolujeme 1-2 Akumulátorový ventil - ako už názov napovedá, je zodpovedný za prepínanie z prvého na druhý, ak sa opotrebuje, pri prepínaní dôjde k otrasom alebo skĺznutiu.
Inštalácia nového 1-2 akumulátorového ventilu
Testovanie potvrdzuje úspešnú výmenu ventilu
Teraz hlavný posilňovací ventil. Na problémy s ňou poukazujú príznaky ako pošmyknutie pri zmenách (najmä 1-2) a dlhé nakladanie R
Inštalácia novej súpravy posilňovacieho ventilu
Tesnenie obnovené
Aplikačný ventil TCC, zodpovedný za zablokovanie meniča krútiaceho momentu
Vymeňte ho za nový a zopakujte vákuový test
Vymeňte za nový
Hodnoty vákua sú vynikajúce. V tomto bode sme hotoví s hydraulickou časťou bloku a prejdeme k solenoidovým ventilom a elektromagnetom.
Kontrola solenoidov na stojane
Všetko je tu jednoduché, solenoidy 4T65E nie sú opraviteľné, preplachovanie je tiež len dočasným riešením problému, takže postupujeme podľa tohto algoritmu - ak testovanie na stolici indikuje poruchu solenoidu, musí byť vymenený za novú alebo zaručene fungujúcu použitú verziu.
Skontrolujeme všetky solenoidy, v prípade potreby ich vymeníme za nové a zmontujeme blok. Takto vyzerá kompletná oprava telesa ventilu 4T65E dokončená do 1 pracovného dňa a poskytujeme záruku 1 rok .
Diely, ktoré sme použili pri tejto oprave, môžete nájsť a zakúpiť na nižšie uvedenom odkaze:
Stále máte otázky? Oddelenie opráv vám poradí v prípade akýchkoľvek technických problémov:
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 4
- Dmitrij
Oddelenie opráv Kyjev - Diaľnica Zheleznodorozhnoe 47
Oddelenie opráv Ľvov
- +38 098 2624085
- +38 097 7529920
- Pavlo
Opravárenské oddelenie Odessa
- +38 098 1103761
- +38 050 2628449
- +38 067 4692328
Oddelenie opráv Charkov
- +38 096 8122122
- +38 093 1410041
Volvo S80 T6 2001 model aracim için sizden 4T65E valf gövdesi satın almak istiyorum. Ödemeyi nasıl yapayım ve Turkiye ye gonderiyor musunuz? Bilgi verirseniz sevinirim
Hello. We don't have 4T65 valve body for sale. It's not a product page, it's a service.