0

€0,00

Pokladňa

Elektromagnet radenia PRENOSOVÁ SPOJKA 4EAT GEN2 04 hore BW01211D2 [zelený konektor, priemer cievky 25,35 mm]

  • Značka: SUBARU
  • Kód produktu: 4EAT-GRN-V2
    Product model copied to clipboard
  • Hmotnosť (kg): 0.4
  • Dostupnosť: Nie je na sklade
€73,87

Shipping Icon Shipping to United States from €45.02

Hlavné špecifikácie
Stav (použitý, nový): Nový
Vyhliadka: solenoid
  • Prehľad produktov
  • Otázky - odpovede (2)
  • Súvisiace produkty (2)

Elektromagnet radenia PREVODOVÁ SPOJKA 4EAT GEN2 04 hore | BW01211D2 [zelený konektor, priemer cievky 25,35 mm]

Novšia verzia 4-rýchlostnej prevodovky Subaru 4AT s názvom 4EAT Phase II Version 2 alebo Version 2 sa začala vyrábať v roku 2004. Rovnaký rok ako 5-stupňová prevodovka Subaru 5AT.
Mnoho mechanikov si môže túto prevodovku pomýliť s prevodovkou 5AT [5EAT], ktorá má 5 rýchlostí. Obe prevodovky sú na pohľad veľmi podobné. Jedinečné usporiadanie elektromagnetu na tele ventilu, známe ako „Solenoid Six Pack“, pomáha rýchlo identifikovať prevodovku ako 4-stupňovú 4AT [4EAT].


Solenoid pripojenia zadného pohonu je zodpovedný za pripojenie zadnej nápravy k celkovému kinematickému okruhu automatickej prevodovky, uzávierka diferenciálu vám umožňuje ovládať otáčanie kolies tej istej nápravy pri rovnakej uhlovej rýchlosti. Toto riešenie sa používa v športových autách na zvýšenie smerovej stability a vyváženia krútiaceho momentu medzi nápravami, čo umožňuje kombinovať vysoký výkon motora a ľahkú konštrukciu karosérie športového auta. Taktiež pripojenie zadnej nápravy a uzávierka diferenciálu je charakteristickou črtou a znakom auta triedy off-road, v tomto prípade chod oboch náprav umožňuje prekonávať prekážky, ktoré sú pre klasický predný alebo zadný pohon nedostupné; modelov.

Jedným z dôvodov zlyhania systému uzávierky diferenciálu je porucha zodpovedajúceho solenoidu (D2). Správanie vozidla na rovných úsekoch cesty zároveň nie je uspokojivé, ale keď sa pokúsite vstúpiť do zákruty „rýchlo“, všetky kolesá sa naďalej otáčajú rovnakou rýchlosťou, čo spôsobuje trhanie, predčasné opotrebovanie. behúňa pneumatiky a pri dostatočne vysokej rýchlosti ostrý zvuk brzdenia.

Vo väčšine prípadov je porucha solenoidu uzávierky diferenciálu spojená s mechanickým opotrebovaním pohyblivých častí elektromechanického ventilu.

Vonkajšia kontrola telesa elektromagnetu neodhalila žiadne vážne chyby a môže sa zdať, že „všetko je v poriadku“.

Pri otváraní solenoidu a dôkladnejšej kontrole konštrukčných prvkov sa zistí opotrebovanie puzdier, ktoré je dôsledkom zaseknutia elektromechanického ventilu. K rušeniu dochádza v dôsledku porušenia stredovej osi solenoidu a hádzania hnacej tyče cievky induktora.

Na vyriešenie problému pripojenia zadnej nápravy a uzamykania diferenciálu špecialisti Maktrans navrhujú vymeniť solenoid D2 za nový. Originálne solenoidy sa dodávajú v opravnej súprave, ktorá spĺňa požiadavky výrobcu automatickej prevodovky. Opravné práce sú hotové za jeden deň. Pred vrátením majiteľovi prejde každé vozidlo cestným testom, počas ktorého sa osobitná pozornosť venuje správaniu vozidla v uzamknutom režime. Kvalitu odvedenej práce potvrdzuje množstvo vďačných klientov a 1-ročná záruka.

BW01211D2

Solenoid na uzávierku stredového diferenciálu alebo pripojenie zadnej nápravy v automatickej prevodovke 4EAT nie je dodávaný samostatne. Ak vaše Subaru neprejde do zákruty a kolesá sa trhavo otáčajú, znamená to, že solenoid je zaseknutý a všetky 4 kolesá sa otáčajú rovnakou rýchlosťou. Vymeňte solenoid D2 a problém sa vyrieši. Úlohou solenoidu je stláčať spojky v zadnom kryte automatickej prevodovky.

na

Otázky - odpovede (2)
shane

Hi there, Do you ship to New Zealand? Thanks

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, we can ship to any country. Shipping cost you can see during checkout.

Vacasey

Will this work on my GH2 subaru impreza

MAKTRANS MAKTRANS

Hello, yes.